c har rätten att 

Är det något du undrar över gällande våra villkor når du oss enklast på mia@znygg.se eller 0920-190 50

  1. Köp

Vid beställning träffas avtal om köp först när ZNYGG bekräftat beställningen genom en orderbekräftelse. En orderbekräftelse skickas senast 24 timmar efter att beställning mottagits av ZNYGG. Om leveranstid ändras i beställningen kommer kunden att meddelas om detta snarast möjligt. Du har alltid rätt att häva köpet utan kostnad fram till att varan är skickad. ZNYGG har ägande och återtaganderätt till samtliga produkter tills dess att fullständig betalning har mottagits från kund. För att handla hos oss måste du vara 18 år och ZNYGG måste kunna fastställa kundens bostadsadress.

  1. Priser

I priserna ingår moms med 25 % för beställningar inom Sverige. Vid bekräftad beställning, kan priserna endast ändras av omständigheter som ZNYGG inte råder över. Till exempel väsentligt ändrade råvarupriser, valutaförändringar eller ändrad moms. Skulle priset ändras har kunden rätt att utan kostnad häva köpet.

  1. Frakt

En fraktkostnad om 49 kr inom Sverige. Fraktfritt över 250:- på totalsumman av ordern.

  1. Betalningsalternativ/betalningsvillkor

Vi använder Klarna

Läs mer om Klarnas villkor här https://www.klarna.com/se/kundservice/

  1. Leveranser

Beställningar som görs före klockan 16.00 på helgfri vardag behandlas samma dag och levereras normalt inom 2-4 dagar inom Sverige.

Vi reserverar oss för att samtliga lagervaror blir slutsålda innan vi hinner uppdatera hemsidan, och då upplyser vi kunderna om den beräknade leveranstiden. Kunden har alltid rätt att häva köp utan kostnad om inte varan finns i lager. Paketen levereras av Posten eller annan transportör till utlämningsställe eller skickas som post.

  1. Leveransförseningar

Ibland uppstår leveransförseningar från våra leverantörer utom vår kontroll. Det kan till exempel ske då en leverantör inte kan fullfölja sina leveransförpliktelser mot oss eller problem i tillverkningsprocessen. Om det inträffar frånsäger vi oss ersättningsansvar till kunden för den skada som förseningen åstadkommit. Du kan lita på att vi alltid meddelar dig om leveranser drar ut på tiden. Du har som kund alltid rätt att häva köpet utan kostnad vid leveransförsening.

  1. Transport

ZNYGG ansvarar för transport till dig som kund. Du och transportföretaget står för risken vid eventuell retur till oss.

  1. Skadade varor

När du får dina produkter är det viktigt att du kontrollerar din beställning direkt.  Har du mottagit en felaktig eller skadad vara, kontakta oss så snart som möjligt via e-post till mia@znygg.se.

  1. Ångerrätt och öppet köp

Privatkunder har enligt distansavtalslagen rätt till 14 dagars ångerrätt, vid köp i vår webbshop, detta gäller enbart på produkter. Gäller ej utförda  tjänster i salongen. Detta innebär att du som kund har rätt att ångra ditt produktköp inom 14 dagar efter det att du har tagit emot varan. Detta gäller ej tjänster utförda i salongen. Återsänd produkt måste vara oanvänd och i sin originalförpackning. Vid utnyttjande av ångerrätt/öppet köp står kunden för returfrakten.

Vid köp av tjänster där du betalar handpenning för att bekräfta din bokning, har du som kund ej rätt till återbetalning av denna. Däremot kan du boka om din tjänst till annat datum på ZNYGG. Detta gäller främst brudklädsel samt Hairtalk Extensions.

 

  1. Reklamationer

Om du vill reklamera en skadad eller felaktig PRODUKT (gäller ej tjänster) ber vi dig kontakta oss via e-post för vidare instruktioner. Meddela oss helst via e-post mia@znygg.se innan du skickar något. Lägg med fakturan/kvittot så vi kan identifiera returen. Kom ihåg att du ansvarar för frakten till oss.

Vid en eventuell tvist följer vi alltid ARN:s rekommendationer.

Vid reklamation av TJÄNSTER:

Klipp & Färg/fransar & bryn behandlingar – kontakta oss för vidare hjälp och åtgärd. Vi åtgärdar det fel eller missförstånd som uppstått, dock ej om kunden försökt korrigera detta själv hemma eller hos annan frisör. Ingen ekonomisk kompensation utgår. Reklamation ska ske inom 7 dagar efter utförandet. Har kunden valt att gå till annan salong för åtgärd, ersätter inte ZNYGG längre reklamationen eller ersätter kunden ekonomiskt.  ZNYGG har alltid rätt att göra om arbetet 2 gånger innan någon slags ekonomisk kompensation utgår.

Brudklädsel/styling/make up/uppsättning – Reklamation ska ske samma dag som utförande, innan kunden lämnar salongen. Om ej missnöje påtalas vid utförande kan ej tjänsten reklameras. Ingen ekonomisk kompensation utgår. 

  1. Återbetalningar

Återbetalning sker via Klarna. Summan återbetalas alltid till samma konto som använts vid köpet och snarast möjligt från det att vi har mottagit och godkänt returen.

  1. Reservationer

Vi reserverar oss för ändringar i priser till följd av stora prisavvikelser från våra leverantörer, felskrivningar eller andra fel som ligger utanför vår kontroll. Läs mer om oförutsedda händelser under Force Majeur nedan.

  1. Skydd av personuppgifter

I samband med registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet endast i syfte för att fullfölja och tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. Enligt PUL (personuppgiftslagen) har du rätt att få den information som vi har registrerat på dig och om du anser den vara felaktig eller irrelevant kan du begära rättelse eller borttagning ur vårt kundregister. Kontakta i så fall vår kundservice (gärna på e-post info@Studioznygg.se). Vi försäkrar även att vi inte kommer sälja eller överlåta några personuppgifter.

  1. Ej uthämtat paket

Om ditt paket anländer till ett utlämningsställe skickas en avisering via e-post eller sms till dig. Du som kund är ansvarig för att det mobilnummer, den adress och den e-postadress du angivit är korrekta.

Om du inte hämtar ut ditt paket så debiteras du en administrativ avgift på 250 kr.

  1. Force Majeure

I händelse av krig, naturkatastrof, stridsåtgärder på arbetsmarknaden, myndighetsbeslut och jämförbara händelser utanför vår kontroll vilka ej skäligen kunnat förutses, och påverkar ingångna avtal samt utfästelser från vår sida, som gör att vi ej kan hålla nämnda avtal/utfästelse, skall utgöra grund till att vi befrias från våra förpliktelser att fullgöra nämnda avtal.

Nedan följer länkar till Konsumentverket och ARN där du kan läsa mer detaljerat om konsumentköplagen och distansavtalslagen mm.

http://www.konsumentverket.se/

http://www.arn.se/

Som konsument kan du även vända dig till EU för att få hjälp med konfliktlösning när du handlat på nätet.

Länk: ec.europa.eu/odr

Då kommer du till:

“European Commission official website

The Online Dispute Resolution website is an official website managed by the European Commission dedicated to helping consumers and traders resolve their disputes out-of-court.”

Vår adress till vår butik och studio är:

ZNYGG Mia Viltok Studio
Köpmangatan 58
972 34 Luleå

Mia Viltok Studio AB
Vårt organisationsnummer: 556896-5619

Köpvillkor

Difficulty: Intermediate
August 1 – September 15
Mondays @ 6-8pm

Köpvillkor ZNYGG

1. Köp:

Vid beställning träffas avtal om köp först när ZNYGG bekräftat beställningen genom en orderbekräftelse. En orderbekräftelse skickas ut senast 24 timmar efter att beställningen mottagits av ZNYGG. Om leveranstid ändras i beställningen kommer kunden meddelas om detta snarast möjligt. Du har alltid rätt att häva köpet utan kostnad fram till att varan är skickad. ZNYGG har ägande och ångerrätt till samtliga produkter till dess att fullständig betalning har mottagits från kund. För att handla hos oss måste du vara 18 år och ZNYGG måste kunna fastställa kundens bostadsadress.

2. Priser:

I priserna ingår moms med 25% för beställningar inomm Sverige. Vid bekräftad beställning, kan priserna endast ändras av omständigheter som ZNYGG inte råder över. Till exempel väsentligt ändrade råvarupriser, valutaförändringareller ändrad moms. Skulle priset ändras har kunden rätt att häva köpet. 

3. Frakt:

En fraktkostnad om 39,20 kr inom Sverige. Fraktfritt över 300 SEK på totalsumman av ordern. 

4. Betalalternativ/Betalvillkor:

Vi använder Klarna Checkout. Läs mer om Klarnas villkor här www.klarna.com/se/kundservice/

5. Leveranser:

Beställningar som görs före klockan 12.00 på helgfri vardag behandlas samma dag och levereras normalt inom 1-2 dagar inom Sverige. Vi reserverar oss för att samtliga lagervaror blir slutsålda innan vi hinner uppdatera hemsidan, och då upplyser vi kunderna om den beräknade leveranstiden. Kunden har alltid rätt att häva köp utan kostnad om inte varan finns i lager. Paketen levereras av Posten eller annan transportör till utlämningsställe eller skickas som post.

6. Leveransförseningar:

Ibland uppstår leveransförseningagar från våra leverantörer utom våran kontroll. Det kan till exemplel ske då en leverantör inte kan fullfölja sina leveransförpliktelser mot oss eller vid problem i tillverkningsprocessen. Om det inträffar frånsäger vi oss ersättningsansvar till kunden för den skada som förseningen åstadkommit. Du kan lita på att vi alltid meddelars dig om leverenser drar ut på tiden. Du har som kund alltid rätt att häva köpet utan kostnad vid leveransförsening.

7. Transport:

ZNYGG ansvarar för transport till dig som kund. Du och transportföretaget står för risken och kostnaden vid eventuell retur till oss.

3. Leveranser:

ZNYGG ansvarar för transport till dig som kund. Du och transportföretaget står för risken och kostnaden vid eventuell retur till oss.

3. Leveranser:

ZNYGG ansvarar för transport till dig som kund. Du och transportföretaget står för risken och kostnaden vid eventuell retur till oss.

Includes:

  • 20 hours of professional instruction
  • 24lbs of a clay of your choice
  • All firing and glazing fees
  • Free studio use outside your class hours
$299.00 / seat

From This Class

Subscribe to Our Newsletter

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra. Quisque a vehicula magna.

Address

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per 1230.

Call Us

(+880) 123 456 7898
(+880) 123 456 7898

Email Us

contact@divi.com
potterystudio@divi.com